▲ Hemma bäst


Lördag. Party like a rockstar. Eller? Vet inte om jag som 21-åring borde vara ute och ränna varje helg på vingliga klackar, tovigt hår och flaskor som klirrar i handväskan. Eller om det är normalt att stanna hemma med de man gillar mest framför en romantisk komedi, med något gott på bordet och hundarna tätt intill. Kan säga att jag absolut inte är avundsjuk på de som gör av med hundratals värdefulla kronor på att vakna upp bakfull med minnesluckor i någon annans lägenhet. Då har jag det bra precis här, i min lilla varma kärleksfulla trygghet. Men alla är vi olika, och tur är väl det, hur skulle systembolaget annars gå runt?
 
/livsnjutaren




Ditt namn här:
« Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Välkommen till min blogg alla nya läsare!♥
RSS 2.0