▲ No stars can shine without some darkness


Idag är en sån där dag då jag bara är stolt över mig själv. Glad att mina föräldrar lärde mig att tänka som jag gör. Att jag är jag. Att jag inte viker mig för grupptrycket om att passa in, vara alla till lags. Jag kommer alltid vara jag, även om det innebär att jag kommer få ta grymt mycket skit för det genom livets gång. Men då får jag bara hitta en annan väg, där folk tänker som jag, med hjärnan och hjärtat samtidigt. Jag behöver ingen armé av vänner, jag behöver bara några som tänker ungefär likadant. Eller inte likadant, men på någorlunda samma sätt. Då tror jag att resten faller på plats rätt naturligt. Det är i mörkret man har chans att visa vem som lyser starkast.
 
Ha en fin dag allihopa!
 
/mitt funderande jag




Ditt namn här:
« Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Välkommen till min blogg alla nya läsare!♥
RSS 2.0