▲ Det där med känslor..


Kan man beskriva en känsla? Eller är det en känsla just för att man inte ska kunna sätta ord på den? Ibland känns det som att ingen skulle förstå hur man känner även om man skulle förklara in i minsta detalj. För jag själv förstår precis, utan att behöva säga ett ord. Så kanske är det meningen att ingen ska förstå just det jag känner, innan de själv sitter i samma sits och tänker i samma banor. Det är svårt att förstå något man aldrig känt eller varit med om. Men en känsla varar inte heller föralltid. För de gånger jag varit otroligt ledsen kan jag inte minnas orsaken till idag, varför det då gjorde så ont som det gjorde. Tror det är för att jag har så mycket mer att vara glad för idag. Det negativa som hängde över mig som ett moln då, har försvunnit och visat mig att solen fanns kvar där bakom och lyser starkare än någonsin förr. Så för mig är det nu ofattbart att det finns de som är ledsen, då det finns så många orsaker till att vara glad. Precis som att man en gång tänkt tvärtom.




Ditt namn här:
« Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Välkommen till min blogg alla nya läsare!♥
RSS 2.0