▲ Renovering pågår..


...inte här, men här hemma hos mig. Jag sitter och myser med hundarna framför datorn medans mannen i mitt liv river väggar för fullt. Hostar till då och då för allt damm som flyger runt, uscha.. Men nu kanske vi äntligen kommer kunna sätta upp den där hyllan ovanför tvn! Ville ha en lång hylla ovanför tvn som jag kan ställa lite ljus, tavlor och annat fint på, så nu håller M på att riva väggen så vi kan få upp hyllan på en ny vägg som håller. Kommer nog bli bra när kaoset är över!
 
Jag har ändå annat att göra, måste förbereda mig inför en arbetsintervju jag ska på imorgon! Fick en fråga idag om jag var intresserad av en heltidstjänst på detta ställe, isåfall skulle han ordna så jag fick gå på info och intervju imorgon. Så håller alla tummar och tår på att det kommer gå bra! Kan vara så att jag inte får jobbet heller, men man måste alltid hoppas, för vad är det för vits att gå dit annars om man inte tror på sig själv? Håll tummar och tår vänner!
 
Nä nu måste jag skaka liv i hundarna och ta ut dem på en promenad, även fast de föredrar att ligga och mysa under en filt hela dagen. Men det är bra att jag har dem att skylla på, så jag kommer ut från allt bankande och rivande här inne. Ut i friska luften!
 




Ditt namn här:
« Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Välkommen till min blogg alla nya läsare!♥
RSS 2.0